dimecres, 1 de gener del 2014

Gràcies i us desitgem el millor pel 2014!!

A tots els atletes que s'han desplaçat fins a Cunit per prendre part en la prova.

A totes les persones voluntàries que s'han encarregat de controlar el circuït durant la prova, al públic cunitenc que ha animat els corredors, als patrocinadors, a Protecció Civil i la Policia Local de Cunit. Segur que ens deixarem algú, però sense la col·laboració de tots, la prova no hauria estat possible.

Fins el proper any on esperem retrobar la gent que ha participat i també nous participants que vulguin gaudir d’aquesta Sansi.

5 comentaris:

  1. Penjareu la classificació i algunes fotos ?

    Gràcies

    ResponElimina
  2. Jo vaig fer quart de la general i no vau donar els premis als 3 primers de la general, però a la vostra web, al reglament diu clarament que hi havia premis per als 3 primers de la general i per als 3 de cada categoria. Així doncs, els 3 primers havien de tenir premi als 3 de la general i els 3 d'absoluta (jo i els altres dos de darrere meu), ja que a més no eren acumulatius.

    Crec que es van liar al donar els premis. Què va passar? He enviat un mail a l'ajuntament, però no m'han contestat. Un noi de l'ajuntament em va prendre les dades i em va dir que em trucarien.
    Salut,
    Cesc

    ResponElimina
  3. Efectivament, no són acumulatius, ja sé què vol dir. Que un atleta només pot tenir un premi. Em sembla totalment just, és el que es fa sempre, que no s'acumulin.

    Per això mateix els 3 primers de la general haurien d'haver tingut trofeig de primer, segon i tercer de la general, però se'ls va donar trofeig d'absoluts, per això jo (i també el cinquè i sisè d'absolut) ens vam quedar sense el trofeig que crec que ens mereixíem segons el reglament. He enviat un mail a l'adreça que m'has comentat. Segurament ho arreglaran, el noi de l'ajuntament em va dir que va ser un error amb les llistes. És més, crec que en femení va passar el mateix però ho van arreglar a temps.
    Gràcies,
    Cesc

    ResponElimina
  4. con las chicas ya paso lo mismo, pero fueron mas legales y al subir la segunda vez lo aclararon directamente y devolvieron los trofeos de la categoria absoluta y recojieron los de la general, por eso llamaron luego a la 4ª,5ª y 6ª. En el caso de los chicos subieron 2 veces pero se callaron y hay quedo todo ( se llevaron 2 trofeos cada uno)

    ResponElimina